Strategie - Hoog in Google - Meer uit Email - Travel

Amsterdam e.o.

+31643131298

contact@carpmarketing.nl

Menu

Online Marketing

Ben jij tevreden met de online vindbaarheid van je website? Haal je voldoende rendement uit de inzet van betaalde kanalen zoals Google Ads en het betaalde gedeelte van Facebook? Kan het rendement van de huidige online marketing inzet binnen de organisatie verbeterd worden door de juiste sturing en begeleiding junioren en specialisten? Veel bedrijven en online shops (zowel B2C als B2B) komen bij ons terecht omdat ze online niet of nauwelijks gevonden worden of dat de inzet van betaalde kanalen meer kosten oplevert dan dat er marge wordt overgehouden. De investering van tijd en geld wordt niet terugverdiend.

Hoe kan online inzet wel rendement opleveren?

De eerste vraag is via welk marketing kanaal een groei te behalen is. Is er veel concurrentie in de markt waar je actief bent en hoe kun je het verschil maken? Ook als er veel concurrentie is waardoor de inkoop van populaire zoekwoorden in Google Ads duur is kun je slim en effectief zijn. Ook kun je de juiste landingspagina’s laten ranken door slimme content te creeeren. Zijn er affiliate websites die hoge rankings in Google hebben of een groot bereik? Zet je de juiste targetgroups of custom audiences in? Welke influencers zouden wat voor je kunnen betekenen om je merk groter te maken? Zet ik op de juiste manier marketplaces in? Al met al vragen die bij de juiste inzet direct impact zullen gaan hebben. 

Wat kan CARP Marketing voor je betekenen?

Op betrokken en resultaat gerichte wijze gaat CARP voor je aan de slag. Wij onderzoeken de markt, kijken waar de kansen liggen en stellen op basis van inzichten een online marketing strategie op.  

Zodra voldoende kennis en informatie vergaard is wordt een plan opgesteld. Dit gaat in 3 fases. Korte termijn (Quickwins) midden termijn (na optimalisatie slagen) en lange(re) termijn. (op basis van visie en noodzakelijke technische aanpassingen).

Wij kunnen hier zelf mee aan de slag gaan of er juist voor zorgen dat de online marketing afdeling in jouw organisatie begeleid wordt om door middel van kpi’s en sturing kansen om te zetten in resultaat.  Door inventiviteit, de nieuwste technieken en inzichten zorgen wij voor een kostenefficiënte aanpak.

Inspannings indicatie en budget worden verdeeld over verschillende kanalen. Ook hier wordt gekeken naar in welke kanaal het eerst en hoogste resultaat behaald kan worden. De verdeling verschilt per bedrijf en is gebaseerd op de bepaalde doelstellingen op korte t/m lange termijn.

Wil je meer weten? Geef dan een belletje. 06-431 31 298 of stuur een mailtje naar carp marketing